Witam

Siema nooby :P

Pewnie kojarzycie mnie już z serwera, więc w skrócie: z czymś takim jak FPS-y online mam doczynienia od bodajże czerwca br. Zainstalowałem CoD4 w celu sprawdzenia pingu na moim necie i tak mnie wciągnęło, że zaraz kupiłem BF3, wpadłem na 2012 i zostałem ;)

Na początku było trudno, bo - tak jak wspomniałem - jestem totalnie zielony w tych klimatach (nie widzieałem co to noob, camper, wallhack :P), ale z czasem jest już coraz lepiej.

Kocham Kharg Island, nie cieprię Metra.

Ciapciuch kochający AEK-a.

Beznadziejny snajper.

Leżak grając jako Wsparcie.

Re: Witam

Hans pisze:nieźle stary jak na tak krótki okres czasu dajesz rade :)
Ale zobacz ile przegrałem. Całe wakacje prawie jak no-lifer... a żebym wiedział, że nabije tyle godzin jasne, że byłbym tu wcześniej. Dogtags zawsze fajnie mieć ;)

Lukic pisze: Ale zobacz ile przegrałem. Całe wakacje prawie jak no-lifer... a żebym wiedział, że nabije tyle godzin jasne, że byłbym tu wcześniej. Dogtags zawsze fajnie mieć ;)
300 godzin to niewiele :) Ja mam ponad 100 wiecej a to i tak słaby wynik. Zobacz w profil Kutola ...
Nolajfer ? My z Kutolem biegamy po serwerach od 10 lat - pobij to :D
Obrazek

MULTIGAMING CLAN SINCE 2002
http://rainbow6.com.pl

Hans pisze:300 godzin to niewiele :) Ja mam ponad 100 wiecej a to i tak słaby wynik. Zobacz w profil Kutola ...
Nolajfer ? My z Kutolem biegamy po serwerach od 10 lat - pobij to :D
Nie mów hop, bo mam 23 lata, a więc za 10 lat mogę być dokładnie w tym samym miejscu co Ty :)

Witaj "miękka fajo".
Ja po stażu 10 lat w CS i kilku lat w COD nadal nie mogę się tu odnaleźć w tej grze.
Mam nadzieję że przypadnie Ci do gustu apokalipsa... Wielu owocnych fragów i nie idź tropem klanu ZGNIlaków którzy besztają nas LOGI niemiłosiernie.
Obrazek

Witaj na serwie na którym administrator nazwie Cię cyt. ,,pizdą" za to, że go zdejmiesz. Kutol i Hainz za to mają układ jak w Brokeback Mountain i to już od 10 lat(taki słaby żart).
Obrazek

Obrazek
ODPOWIEDZ