Re: MOH

#3
Hans pisze:1 część była żałosna dlatego ja jestem sceptyczny ...
Pozwolę się nie zgodzić, jako fanboj serii to nie polecam tylko MoH Arborn.
Obrazek

Obrazek

Re: MOH

#4
Lapeno pisze: Pozwolę się nie zgodzić, jako fanboj serii to nie polecam tylko MoH Arborn.
fanboj ?
hmm 2 lata bralismy czynny udzial w zyciu sceny Medal of Honor: Allied Assault:
http://nonameclan.pl/index.php?site=cla ... squad&id=1
jakoś nie kojaże nicka Lapeno_Enriquez ...
Medal of Honor jest tylko jeden: Allied Assault.
Reszta to chłam a nowa seria MoH to kpina - gra stworzona przez księgowych z EA a nie graczy.
Obrazek

MULTIGAMING CLAN SINCE 2002
http://rainbow6.com.pl

Re: MOH

#5
MoH:AA to ja na na singlu latami męczyłem. To były czasy gdy nawet o necie w domu nie marzyłem. Fanbojem jestem i będe(mam wszystkie części plus dodatki) i nic nie jest w stanie tego zmienić.
Obrazek

Obrazek

Re: MOH

#6
nawet nie wiesz jak wiele straciles. MoH:AA to najlepsza gra fps online jaka powstala w historii a scena PL jaka wokol niej powstala byla magiczna. Wyobraz sobie ladder CB z 1000 klanami, 100klanowkami dziennie a same klanowki to bylo cos czego nie ma w zadnej innej grze. 2-3 godziny emocji, napiecia i ekscytacji. Tego sie nie da opisac ...
Po 10latach ludzie nadal graja, ladery istnieja podczas gdy w CoD czy BF nigdy na prawde nie powstaly.
Obrazek

MULTIGAMING CLAN SINCE 2002
http://rainbow6.com.pl

Re: MOH

#8
Objective Realism. Na mapie The Hunt spawnowalo sie dzialo Flak-88 (w losowych miejscach). Druzyna AXIS bronila dziala - ALLIES mieli za zadanie podlozyc bombe i dopilnowac zeby eksplodowala. Nie bylo respownow - zginales siedziales na spekcie i dopingowales kolegow.
Na mapie V2 trzebabylo wysadzic rakiete V2 i control room a na mapie The Bridge most.
My w Polsce gralismy na modzie CKR Realism - krotka seria z STG i lezales. z Rifla 1 shot i lezales.
zajebista zabawa do dzis sie lezka w oku kreci ...

V2
http://www.youtube.com/watch?v=XVaLMxBhRis

jeszcze jedno: żadna dzisiejsza gra nie dorasta do pięt MoHAA jeśli chodzi o jakość dźwięku
Przestrzenny dźwięk w medalu to był wzór - lokalizacja wroga w każdym zakątku mapy była bezbłędna no i ten background ... To był prawdzwiwy hardware sound - karty SB wtedy robiły robote.
Dzisiejsze pierdziawki softwarowe OpenAL to jakas parodia jest. W BF3 zamiast kroków jest pierdzenie a lokalizacja - pozycjonowanie praktycznie nie istnieje. Jeden wielki łomot.
Obrazek

MULTIGAMING CLAN SINCE 2002
http://rainbow6.com.pl

Re: MOH

#10
po klanówce 6h musiałem tydzień dochodzić do siebie tak darłeś ryja. A że graliśmy co noc od 21 do 3 w nocy to byłem głuchy przez ten okres.
Obrazek

MULTIGAMING CLAN SINCE 2002
ODPOWIEDZ

Wróć do „PC Gaming”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron